Zákaznická podpora/FAQ
Níže uvedené dotazy Vám pomohou řešit nejčastější problémy, dotazy. Pokud zde nenaleznete odpovědi, které žádáte, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.
Nastavení pošty
Dotaz: Potřebuji nastavit poštovního klienta (např. Outlook Express) pro stahování emailů z domény hostované u Vás. Jak mám postupovat?
Odpověď: Veškerá nastavení naleznete v Administračním centru, přehledné grafické návody naleznete například zde.
Odpověď: Veškerá nastavení naleznete v Administračním centru, přehledné grafické návody naleznete například zde.
Problémy s SMTP (odchozí pošta)
Dotaz: Nemohu odesílat poštu, příchozí zprávy ale fungují bez problémů.
Odpověď: Server odchozí pošty můžete nastavit dle Vašeho poskytovatele připojení do internetu. (O2, ČRA, Vodafone, ...). Pokud přesto chcete nastavit naše SMTP servery, je nezbytné zapnout SMTP autorizaci: "Server odchozí pošty vyžaduje ověření". Někteří poskytovatelé internetového připojení (obvykle levného připojení městskými Wifi sítěmi, jako například OpenNet/CapNet, Starnet, Transoft, ...) využití cizích SMTP serverů blokují, v takovém případě se zeptejte Vašeho poskytovatele na SMTP server nebo nás kontaktujte. Podrobněji je tato problematika rozvedena zde.
Odpověď: Server odchozí pošty můžete nastavit dle Vašeho poskytovatele připojení do internetu. (O2, ČRA, Vodafone, ...). Pokud přesto chcete nastavit naše SMTP servery, je nezbytné zapnout SMTP autorizaci: "Server odchozí pošty vyžaduje ověření". Někteří poskytovatelé internetového připojení (obvykle levného připojení městskými Wifi sítěmi, jako například OpenNet/CapNet, Starnet, Transoft, ...) využití cizích SMTP serverů blokují, v takovém případě se zeptejte Vašeho poskytovatele na SMTP server nebo nás kontaktujte. Podrobněji je tato problematika rozvedena zde.
Trápí Vás nevyžádaná reklama (SPAM) ?
Dotaz: Do schránky mi denně chodí mnoho spamu, nedá se "to" nějak "odfiltrovat" ?
Odpověď: Ano, ale antispamový filtr je již na všechny zákaznické schránky automaticky aktivován. To, co Vám je ze spamu doručeno je ve skutečnosti už "jen" pouhý zlomek spamu, který nebyl zautomatizovanou metodou zachytitelný. Citlivost antispamu lze upřesnit uživatelsky definovaným pravidlem filtrování zpráv (např. v Outlook Express: Nástroje ~ Pravidla pro zprávy). Specifické požadavky na zvýšení citlivosti antispamového systému, prosím, nejdříve s námi konzultujte, při neopatrném nastavení by totiž filtr mohl zadržovat i korektní poštu. Podrobněji je tato problematika rozvedena zde.
Odpověď: Ano, ale antispamový filtr je již na všechny zákaznické schránky automaticky aktivován. To, co Vám je ze spamu doručeno je ve skutečnosti už "jen" pouhý zlomek spamu, který nebyl zautomatizovanou metodou zachytitelný. Citlivost antispamu lze upřesnit uživatelsky definovaným pravidlem filtrování zpráv (např. v Outlook Express: Nástroje ~ Pravidla pro zprávy). Specifické požadavky na zvýšení citlivosti antispamového systému, prosím, nejdříve s námi konzultujte, při neopatrném nastavení by totiž filtr mohl zadržovat i korektní poštu. Podrobněji je tato problematika rozvedena zde.
Zapomněl jsem heslo k emailu/FTP/mySQL. Jak mám postupovat?
Dotaz: Zapomněl jsem heslo k emailu/FTP/mySQL. Jak mám postupovat?
Odpověď: Kontaktujte nás, veškerá hesla zálohujeme, veškerá hesla můžeme změnit. Nějak už to vyřešíme.
Odpověď: Kontaktujte nás, veškerá hesla zálohujeme, veškerá hesla můžeme změnit. Nějak už to vyřešíme.
Jsou má data (emaily a web) zálohovaná? Jak?
Dotaz: Zajímalo by mě, jestli jsou data (emaily, webové stránky) zálohována a jak?
Odpověď: Na našich serverech je pravidelně celý obsah zálohován mezi několik strojů, ale rovněž na geograficky vzdálené lokace, minimálně jednou denně. Citlivá data jsou zálohována každou hodinu. Je potřeba si ale uvědomit, že tento systém Vás například neochrání proti nechtěnému smazání týdny staré pošty. Pro takovou míru zabezpečení sice máme vyvinuté systémy, ale ty nejsou součástí standardních webhostingových tarifů. V případě Vašeho zájmu o takový druh služby pokračujte zde
Odpověď: Na našich serverech je pravidelně celý obsah zálohován mezi několik strojů, ale rovněž na geograficky vzdálené lokace, minimálně jednou denně. Citlivá data jsou zálohována každou hodinu. Je potřeba si ale uvědomit, že tento systém Vás například neochrání proti nechtěnému smazání týdny staré pošty. Pro takovou míru zabezpečení sice máme vyvinuté systémy, ale ty nejsou součástí standardních webhostingových tarifů. V případě Vašeho zájmu o takový druh služby pokračujte zde
Přístup k poště přes web
Dotaz: Mohu si vybírat svou mailovou schránku, když nejsem u svého počítače.
Odpověď: Ano, samozřejmě. Přes 2 různá webová rozhraní, typicky na adrese http://webmail.vase_domena.cz/ nebo například zde.
Odpověď: Ano, samozřejmě. Přes 2 různá webová rozhraní, typicky na adrese http://webmail.vase_domena.cz/ nebo například zde.